绿染

Pacify Her - Melanie Martinez

        Tired, blue boy walks my way
  疲惫,忧郁的的男孩走过我身旁
  Holding a girls hand
  牵着一个女孩的手
  That basic bitch leaves finally
  最后那个烂俗婊离开了
  Now I can take her man
  现在我就可以夺走她的人了
  Someone told me stay away from things that
        aren't yours          
  有人告诉我不要妄想已经不属于你的事物
  But was he yours, if he wanted me so bad?
  可如果他曾经属于过我,曾经如此地爱恋我呢
  Pacify her
  让她安静
  She's getting on my nerves
  她让我烦死了
  You don't love her
  你根本不爱她
  Stop lying with those words
  别再用这些话来欺骗自己
  Pacify her
  安抚她
  She's getting on my nerves
  她令我心乱
  You don't love her
  你不爱她
  Stop lying with those words
  别再说这些谎话
  I can't stand her whining
  我忍受不了她的抱怨了
  Where's her binky now?
  她的宾奇奶嘴在哪里【Binky是一个奶嘴品牌】
  And loving her seems tiring
  爱她看起来看起来实在是很累
  So boy, just love me, down, down, down
  所以男孩,就只爱我一个人吧
  Someone told me stay away from things that
         aren't yours
  有人告诉我不要妄想已经不属于你的事物
  But was he yours, if he wanted me so bad?
  可如果他曾经属于过我,曾经如此地爱恋我呢
  Pacify her
  让她安静
  She's getting on my nerves
  她让我烦死了
  You don't love her
  你根本不爱她
  Stop lying with those words
  别再用这些话来欺骗自己
  Pacify her
  安抚她
  She's getting on my nerves
  她令我心乱
  You don't love her
  你不爱她
  Stop lying with those words, word, word
  别再用谎言欺骗自己
  Pacify her
  安抚她
  She's getting on my nerves
  她令我心乱
  You don't love her
  你不爱她
  Stop lying with those words
  别再说这些谎话
  [2x]↑
  Pacify her
  安抚她
  She's getting on my nerves
  她令我心乱
  You don't love her
  你不爱她
  Stop lying with those words, word, word
  别再用谎言欺骗自己

评论

热度(3)